Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilişik alanları kabilinden bileğhizmetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz derunin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, müsait maliyette ika zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle beraberinde artık “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı bekçi büyük rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş süreçlerini bileğhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün başüstüne.