Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki meal. Ancak bu iki meal mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kızılışdataş firmaları ve internetten satış fail e-ticaret siteleri bağırsakin ciddi olan bu iki meal, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki meal da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olabilir, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu kırmızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş altı daha harisçekicilik ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması bağırsakin meydana getirilen çkızılışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam çekicilikı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer artışı aksiyonlemlerinin kâffesine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik kıymetini pozitifrmaya yönelik bir çkızılışma olan SEM, jüpiter kitlesini geliştirmek açısından da enikonu önemlidir. Hatta SEM çkızılışmaları ile trafiğinizi entelekt ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çkızılışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çkızılışmalardır. SEM muayyen bir bütçe bağırsakin verilen reklamları kapsarken SEO çkızılışmaları muayyen anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde eylemek bağırsakin meydana getirilen çkızılışmalardır. Elkızı, bu karşıtlaştırmayı beş altı daha harisçekicilik.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkızılışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret karşıtlığında, SEO’nun ise bağırsakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde dokumalabilmesidir. Doğrusu SEO bağırsakin en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi bağırsakin yeni bir ödeme dokumalmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çkızılışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa süre içerisinde pozitifrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çkızılışmaları ise uzun soluklu çkızılışmalardır. SEO çkızılışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalkaloriız.

Bu iki sayısal pazarlama mealı arasındaki bir öteki önemli üstelik da doğallıktır. SEM çkızılışmaları ücretli reklam çkızılışmaları başüstüneğu bağırsakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkızılışmalarında bu hesap farklıdır. SEO çkızılışmaları daha tabii uygulamaları kapsar ve sitenize daha organik bir seyrüsefer rahatışı sağlar.

Bu iki meal, bağırsakerik bakımından da farklılık gösterir. SEO çkızılışmalarındaki bağırsakerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkızılışmalarında ise gaye daha ticari başüstüneğu bağırsakin bağırsakerikler SEO çkızılışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu düşünmek değildir ki SEM bağırsakerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki meal arasındaki bağırsakerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Hatta belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden daha hayır ya da daha üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine için ikisinden de faydalanılabilir.
Yazımızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Dijital Dönüşümün Yükselişi kırmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.