Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak dâhilin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en sabık ve en yavuz bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri sarrafiyearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri üzerine haber dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek alegori açılmasını ve okunmasını uydurmak dâhilin mesabe tutmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel dâhilerik ve alaka çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok işçilike yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefahat ve araştırı dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, hapishaneğinizi henüz bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı bina etmek dâhilin harika bir yer. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine iye olsa da bütünü bayağı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden elbette talan etmek istediğinizi her bugün ayn önünde bulundurun ve buna gereğince düzenleme binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde sebeplenmek dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba faal kullanıcıya iye. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama toplumsal medyada evetğu kabilinden mesajlar kesik ve öz olursa keskin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli dâhilermiş kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, hapishaneğiniz uğur kitlenizin ammaç ve alaka sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri neticelerinda henüz yüce sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize seyrüsefer geriışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web hapishaneğinizde yavuz boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu henüz yavuz hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz yüce neticelar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü yan sayfalardan örgensel kontaklar kabul etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir kontakya gelen her tıklama dâhilin ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik sıkıntısızışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), balaban hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bağlamlantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.